Social Items

Pemandangan Masjid Bandaraya Kota Kinabalu

Masjid ini mempunyai keluasan kawasan kira kira 14 ekar dan mampu memuatkan sehingga 12 ribu orang jemaah dalam satu masa. Madrasah tahfiz al quran al mubarak masjid bandaraya kota kinabalu telah mengadakan program sukaneka di pantai tanjung lipat likas.

Pin Oleh Inayani Dimi Di Beautiful Mosques Islamic Architecture Pemandangan Mesjid Gambar

Dewan bandaraya kota kinabalu no 1 jalan bandaran 88675 kota kinabalu sabah.

Pemandangan masjid bandaraya kota kinabalu. The head imam is ustaz suhaidi kuanting. Preparations for the mosque began in 1989 and the installation. Masjid bandaraya kota kinabalau ini juga digelarkan masjid terapung kerana dikelilingi air laut yang memberikan satu pemandangan yang cukup indah dan mampu menarik perhatian pengunjung atau pelancong dari dalam dan luar negara.

مسجد بانداراي کوتا کينابالو ialah masjid utama kedua yang dibina di bandar kota kinabalu sabah malaysia selepas masjid negeri masjid ini terletak di persisiran pantai likas dengan keluasan 14 83 hektar. Masjid ini boleh menampung 12 000 orang jemaah pada satu masa. Masjid bandaraya kota kinabalu sentiasa.

Masjid bandaraya kota kinabalu mendapat namanya sesuai dengan k. The kota kinabalu city mosque malay. Masjid bandaraya kota kinabalu jawi.

Pemandangan indah masjid bandaraya kota kinabalu borneo kinabalu transport kotakinabalu sabah pakejmurah menarikdisabah memutik manukan sapi. Masjid atas air masjid bandaraya kota kinabalu sabah shorts info tentang masjid bandaraya. This video is unavailable.

Masjid bandaraya kota kinabalu is the second main mosque in kota kinabalu sabah malaysia after state mosque in sembulan. Ybhg datuk hj ab jamal bin tun hj sakaran pengerusi mbr kk dan tn hj syed husin bin habib omar bendahari mbr kk telah menyertai persidangan meja bulat pentadbir masjid peringkat kebangsaan dan juga membentangkan perkongsian pengalaman mbr kk selama lebih 18 tahun.

32 Gambar Pemandangan Gunung Kinabalu Wallpaper Sinar Matahari Hutan Rumput Langit Pagi Download Kundasang Ranau Tour Download Di 2020 Pemandangan Tours Langit

Highway Wallpaper Di 2020 Pemandangan

Malaysia Masjid Bandaraya City Mosque Kota Kinabalu Sabah Malaysia Pemandangan Kota Kinabalu Pantai

12 Tempat Wisata Di Semarang Yang Memanjakan Mata Azwisata Com Arsitektur Gereja Semarang Tempat

H Benjamin Residence Kundasang Sabah Kundasang Sabah Views

Gelombang Bono Selancar Gelombang

Pemandangan Dari Kinabalu Pine Resort Kundasang Photo By Mimsuzair Kundasang Photo Resort

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn And9gcqnfvqi2x9 Olfhop Rttqfl9am67qw0zhyrs3gbkak9tc 3vz Usqp Cau

Dataran Bengkoka Pitas Sabah New Tourism Destination Sabah Tourism Borneo

Malaysia Kehijauan Sawah Padi Di Kodiang Kedah Malaysia Pemandangan Dari Bukit Kodiang Pemandangan Kontrak Sosial Air Terjun

Terbaru 30 Pemandangan Indah Gunung Kinabalu Tempat Wisata Di Kota Kinabalu 2018 Yang Tidak Kalah Indah Download Peaks Of Di 2020 Pemandangan Kota Kinabalu Tanah

Sunset From Bukit Kopungit Kota Kinabalu Photo By Anwaric Natural Landmarks Photo Kota Kinabalu

Dataran Bengkoka Pitas Sabah New Tourism Destination Sabah Tourism Borneo


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar